Servisní poplatek k pokladnám SERD
Od 1.1.2019 společnost System Commerce vyžaduje roční servisní poplatek za provoz pokladen SERD. Níže uvádíme dopis, kterým o tom informuje:
Vážení obchodní partneři,
v souvislosti s údržbou a zajištěním provozu pokladních systému SERD a SC přistupujeme k výběru poplatku ve výši 1.200 Kč bez DPH za kalendářní rok za kus (jedno sériové číslo pokladny) od 1.1.2019. Jedná se o úhradu nákladů spojených s kontrolou a profylaxí systému EET, s reakcí na změny a případné výpadky systému EET, s kompetentní orientací v problematice pokladních systémů a EET a s naší komunikací s kontrolními orgány ČR např. dle zákona č. 280/2009 Sb.
Na základě těchto skutečností jsme schopni reagovat na dotazy dodavatelů a koncových uživatelů pokladních systémů, na dotazy kontrolních orgánů, dohledat a opravit chybně zaslaná data nebo chybné nastavení pokladního systému.
Jakákoliv podpora (poradenská, servisní), ať už směrem ke koncovým zákazníkům či dealerům, bude poskytnuta pouze pokladnám, které mají uhrazený servisní poplatek a softwarům s platnou licencí. Záruční podmínky tímto nejsou dotčeny.
K nově zakoupeným pokladnám a k pokladnám zakoupeným od 1.11.2018 se poskytuje 12 měsíců této podpory zdarma.
Prosíme, abyste informovali své zákazníky.
Objednávka servisního poplatku musí obsahovat, IČ, DIČ, sériové číslo pokladny nebo pokladen, telefonní číslo, mail. Objednávky je možno zasílat na objednat@serd.cz ihned. Faktury budou vystaveny na začátku ledna 2019 se sedmidenní splatností a zaslány na uvedený mail.
Výhradní dovozce pokladních systémů SANYO, SERD
Software Support & Development SANYO, SERD
SYSTEM-COMMERCE s.r.o.